O2 BXE prośba o analizę logów - dziwnie przyspiesza

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • michal89
    Classic
    • 2013
    • 19

    O2 BXE prośba o analizę logów - dziwnie przyspiesza

    Ale co to da jak nikt z MQB nie przeszczepi pompy, bo wszystko inne, począwszy od GW.
  • xman750
    Rider
    • 2011
    • 322

    #2
    O2 BXE prośba o analizę logów - dziwnie przyspiesza

    Witam
    pacjentem jest moja Octavia II 4x4 Adventure BXE 105KM z przebiegiem ok 190kkm.

    Log grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_127241.html zaczyna się gdzieś od 3.12 bo sam robiłem.

    Mam wrażenie że przy przyspieszaniu lepiej ciągnie u samego dołu tzn. czuć że mocniej wgniata w fotel (jeśli można wogóle o takim zjawisku mówić przy tym silniku) a między 2 a 3000 obrotów jak by ją coś trzymało tzn. idzie ale jakby ciężej się wkręcała gdzie w mojej starej O1 to jest właśnie moment kiedy wgniata mnie w fotel... Co to może być? Niestety auto kupiłem niedawno i nie znam jego historii. Ostatnio wymieniłem filtry, olej, ustawiłem kąt na rozrządzie i wyczyściłem EGR. Błędów brak, notlaufów brak.

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Zrob komplet dynamicznych

      011,010,008,004,003,001 - tylko dokladnie od 1500 do 4200 z pedalem w podłodze.
      Najlepiej kazda grupa osobno.
      Przypominam ze logi wykonujemy na max nagrzanym silniku.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • xman750
        Rider
        • 2011
        • 322

        #4
        Zamieszczone przez przemik
        Zrob komplet dynamicznych

        011,010,008,004,003,001 - tylko dokladnie od 1500 do 4200 z pedalem w podłodze.
        Najlepiej kazda grupa osobno.
        Przypominam ze logi wykonujemy na max nagrzanym silniku.
        heh no właśnie problem polega na tym że robię te logi sam i z dokładnością to jest kiepsko...

        tu jest jeszcze pare logów sprzed kilku dni (kąt synchronizacji jest już poprawiony):

        Grupy: 010,015 - http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_126833.html
        Grupy: 001,013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_126834.html
        Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_126835.html
        Grupy: 001,004 - http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_126836.html

        postaram się zrobić nowe jak najszybciej

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Masz troche przypieczoną zmienną geometriie... VTG nie reaguje juz tak płynnie - wiecej dmucha na dole i dlatego odczuwasz lepszy "ciąg".
          pozniej doładowanie lekko spada i utrzymuje się na prawidlowym poziomie z tendencją do niedoładowania.
          Tutaj mozesz odczuwac braki w mocy. Nie zrobiles 008 wiec ciezko cos powiedziec.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            Zamieszczone przez xman750
            (kąt synchronizacji jest już poprawiony):
            Na ile go ustawiliście?

            Reszta jak pisal Przemik. Nastawiałbym sie powoli na czyszczenie turbiny. Proponuje osobiście rownież zrobić program do autka-oczywiście u kogoś "kumatego".
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • xman750
              Rider
              • 2011
              • 322

              #7
              Zamieszczone przez rOBERTO795
              Zamieszczone przez xman750
              (kąt synchronizacji jest już poprawiony):
              Na ile go ustawiliście?

              Reszta jak pisal Przemik. Nastawiałbym sie powoli na czyszczenie turbiny. Proponuje osobiście również zrobić program do autka-oczywiście u kogoś "kumatego".
              ok wczoraj w nocy pojechałem trochę rozruszać turbinkę i chyba jest już lepiej, dzisiaj jeszcze się przejadę trochę to będę widział jaka jest różnica. Co do programu to właśnie wgrałem program robiony dla mnie zdalnie i czuć wyraźną różnicę na plus (stąd też te logi miałem porobione) w sierpniu i tak mam zamiar pakować BKD i robić inne grube mody więc nie chciałem inwestować za bardzo w kogoś z hamownią w UK taka impreza to ze 400-500f. Kąt jest idealnie na 0.0 ustawiony - aż się zdziwiłem ze za pierwszym podejściem mi się tak ładnie udało ustawić.

              kąt przed:
              kąt po:

              Jeżeli to tylko turbo to jeszcze parę razy ją przegonię i powinno być ok jak się błędy nie pokazują to chyba nie jest jeszcze tak źle. Jak dam radę to zrobię dzisiaj logi grupy 8 i wrzucę.

              [ Dodano: Pią 24 Maj, 13 18:44 ]
              ok udało mi się wreszcie zrobić kilka logów niestety znów sam więc idealne nie są ale zakres od 1500 do 4200 jest:


              001

              003

              008

              011

              wydaje mi się że jest troszkę lepiej ale dalej czegoś mi tu brakuje

              Komentarz

              Pracuję...